czwartek, 2 czerwca 2016

CoolPlace #2: Tatry

Witam wszystkich!
Sezon wakacyjny zbliża się wielkimi krokami, za oknem deszcz, więc póki co zadowalam się sentymentalnymi wędrówkami do zeszłorocznych wakacji. Nie dyskryminując oczywiście dalekich egzotycznych krajów, stwierdzam że jednak Polska ma się czym szczycić w kwestiach natury, turystyki i cudów krajobrazowych. Tatry - moje ukochane, cudowne Tatry, jeżdżę w te góry kilka razy do roku i stale jestem zachwycona ich potęgą i pięknem :)
Dzisiejszy wpis ma charakter bardziej obrazowy, więc zapraszam do oglądania moich fotografii :)
Miłego wieczoru! 










5 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, ogólnie bardzo interesuję się fotografia, podróżowaniem, modą a nawet sportem. Z pewnością znajdę tu coś dla siebie :*
    serdecznie zapraszam do mnie, dopiero zaczynam się rozkręcać i chciałabym stworzyć coś świetnego http://dariascislowska.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki, mam nadzieję że kiedyś się wybiorę w nasze piękne góry 😊

    marlena-parr.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, czuć klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. Góry są przepiękne, tych emocji nie da się poczuć nigdzie indziej. W wolnej chwili zapraszam do mnie: https://www.fryzomania.pl/category/myjnie-barberskie Może znajdziesz coś przydatnego dla siebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń