niedziela, 29 maja 2016

CoolPlace: Budapeszt

Witam wszystkich cieplutko! :)
Natchniona przepiękną pogodą udałam się w sentymentalna podróż do ubiegłorocznych wakacji i wizyty w jednej z moich ulubionych europejskich stolic. Budapeszt - wspaniała architektura, otwarci ludzie i wszechobecne życie. Tutaj tempo nie zwalnia nawet na moment, każdy znajdzie coś dla siebie. Miałam to szczęście spędzić w tym uroczym miejscu parę dni i zdążyłam je pokochać z całego serca. Co podczas wizyty wywarło na mnie największe wrażenie? Hmm myślę, że niezapomnianym przeżyciem był przede wszystkim nocny rejs statkiem po Dunaju i widok oświetlonego parlamentu, idealne okoliczności do relaksu w gronie przyjaciół, do chwili zadumy i do ucieczki od rutyny życia codziennego. Gdyby ktoś oświadczył mi się w takiej scenerii nie miałabym serca powiedzieć "nie" ;)
Do miejsc które wywarły na mnie równie pozytywne wrażenie należą na pewno: Góra Gellerta (widok jaki roztacza się przed nami zapiera dech w piersiach!), winiarnia (dla każdego coś dobrego ;)), a także kolejka krzesełkowa, na której, przysięgam, moja odwaga została wystawiona na ciężką próbę.

Podsumowując, była to niezapomniana podróż, po której zostały mi zdjęcia i przecudowne wspomnienia. Tymi drugimi już się z Wami podzieliłam, czas na fotografie :)
 Enjoy the view! 



  • Panorama Budapesztu widziana z Góry Gellerta:





  • Kolejka krzesełkowa:
  •  Winiarnia:




  • Parlament nocą:




  • Budynek "ombre":




  • Strajk taksówkarzy w centrum miasta:




  • To, co tygryski lubią najbardziej, czyli tradycyjna wizyta w Starbucks Coffee:




Miłego dnia Robaczki! :)

5 komentarzy:

  1. Woow, piękne zdjęcia :)

    http://www.ciamciarmaciam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam, ale chętnie bym odwiedziła to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! <3
    Chciałabym odwiedzić to miejsce i zrobić takie niesamowite zdjęcie jak Twoje.
    Musiała być to niezła przygoda!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń